| |
 A A A
Naczelnik Wydziału Organizacyjnego - Jolanta Szmidt

ul. Chyliczkowska 14
05-500 Piaseczno

tel. 22 756 62 03
756 61 88 (Kancelaria)
756 61 68 (Sprawy obywatelskie)
756 61 95 (Terenowy Punkt Paszportowy)
756 62 49 (Biuro Rzeczy Znalezionych)
756 61 76 (Stanowisko ds. Informatyki)

fax 22 737 11 58
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Godziny przyjęć interesantów:
poniedziałek - piątek: 8.00 - 16.00

Godziny pracy Terenowego Punktu Paszportowego:
- poniedziałek - w godz. 8.00 - 16.45,
- wtorek - piątek w godz. 8.00 - 15.40.
Przerwa w godz. 13.00 - 13.20.

Zdjęcia do paszportu można zrobć na miejscu korzystając z fotobudki. Koszt: 15 zł.

Poradnik interesanta (jak załatwić sprawę w Wydziale?) >>>

Odbiór paszportów odbywa się codziennie w godzinach otwarcia Terenowego Punktu Paszportowego.

Wydział Organizacyjny w szczególności prowadzi sprawy w zakresie:

1) spraw obywatelskich,
2) organizacji i funkcjonowania Starostwa w tym obsługi kancelaryjnej, 
3) obsługi kancelaryjno-administracyjnej Rady Powiatu i Zarządu Powiatu,
4) innych spraw związanych z bieżącym funkcjonowaniem Starostwa.
 
Wydziałowi Organizacyjnemu podlega Stanowisko ds. Informatyki zajmujące się:

1) informatyzacją Starostwa,
2) elektronizacją postępowania administracyjnego w Starostwie,
3) archiwizacją dokumentów elektronicznych,
4) nadzorem nad bezpieczeństwem systemu informatycznego Starostwa,
5) nadzorem nad prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu i oprogramowania informatycznego oraz urządzeń telekomunikacyjnych Starostwa,
6) szkoleniem pracowników Starostwa z zakresu obsługi sprzętu informatycznego i oprogramowania,
7) pełnieniem obowiązków administratora systemu teleinformatycznego.