Nabór uzupełniający do Powiatowej Społecznej Rady ds. Osób Niepełnosprawnych
Starosta Piaseczyński w ramach naboru uzupełniającego, ogłosił możliwość zgłaszania kandydatów na członka Powiatowej Społecznej Rady do spraw Osób Niepełnosprawnych.
Organizacje pozarządowe, fundacje oraz jednostki samorządu terytorialnego mogą zgłaszać wyłącznie w formie pisemnej, na formularzu zgłoszeniowym, po jednym kandydacie na członka Powiatowej Społecznej Rady do spraw Osób Niepełnosprawnych w Powiecie Piaseczyńskim.
Zgłoszenia należy przesyłać pocztą lub składać bezpośrednio w Starostwie Powiatowym w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14, w Sali obsługi interesanta, w nieprzekraczalnym terminie do 3 czerwca 2022 r., w zamkniętej kopercie z oznaczeniem: „dotyczy zgłoszenia kandydata na członka Powiatowej Społecznej Rady ds. Osób Niepełnosprawnych”.