Sesja Rady Powiatu

II sesja Rady Powiatu Piaseczyńskiego odbędzie się 23 maja 2024 r. (czwartek) w sali konferencyjnej starostwa, ul. Chyliczkowska 14. Początek obrad o godz. 14:00.

Porządek obrad:

  1. otwarcie obrad i stwierdzenie ich prawomocności,
  2. przyjęcie porządku obrad,
  3. złożenie sprawozdania przez Starostę z wykonania uchwał Rady i pracy Zarządu,
  4. złożenie sprawozdania przez Przewodniczącego z prac Rady za okres między I a II sesją Rady Powiatu Piaseczyńskiego,
  5. złożenie sprawozdania z realizacji Programu współpracy Powiatu Piaseczyńskiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi uprawnionymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2023 rok,
  6. złożenie sprawozdania Zarządu Powiatu Piaseczyńskiego z realizacji Uchwały nr XXIX/7/20 Rady Powiatu Piaseczyńskiego z dnia 1 grudnia 2020 r. w sprawie określenia zasad gospodarowania mieniem Powiatu Piaseczyńskiego za I kwartał 2024 r.,
  7. złożenie Uchwały Zarządu Nr 397/9/24 Zarządu Powiatu Piaseczyńskiego z dnia 24 kwietnia 2024 r. w sprawie Oceny Zasobów Pomocy Społecznej w Powiecie Piaseczyńskim wraz z rekomendacjami,
  8. rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmian w uchwale w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Powiatu Piaseczyńskiego,
  9. rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej na 2024 rok,
  10. rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Statucie Centrum Administracyjnego Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Pęcherach,
  11. rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie uchylenia uchwały Nr LIX/4/23 Rady Powiatu Piaseczyńskiego z dnia 7 września 2023 r. w sprawie ustalenia rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych na terenie powiatu piaseczyńskiego,
  12. interpelacje, zapytania i wnioski Radnych,
  13. oświadczenia Radnych,
  14. wystąpienia osób niebędących Radnymi,
  15. zamknięcie sesji.

Na stronie Biuletynu Informacji Publicznej publikowane są materiały do rozpatrzenia na sesji.

Transmisja z sesji dostępna będzie „na żywo” w trakcie jej trwania w systemie transmisji obrad.

Przeczytaj także