Nabór do udziału w pracach komisji konkursowej

W związku z ogłoszonym otwartym konkursem ofert na powierzenie prowadzenia punktów nieodpłatnej pomocy prawnej oraz nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego w 2023 r., trwa nabór przedstawicieli organizacji pozarządowych do udziału w pracach komisji konkursowej w celu rozpatrzenia złożonych ofert.

ZARZĄD POWIATU PIASECZYŃSKIEGO

w związku z ogłoszonym w dniu 2.11.2022 r. na podstawie art. 13 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 1327 z późn. zm.), otwartym konkursem ofert na powierzenie prowadzenia punktów
nieodpłatnej pomocy prawnej oraz nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego w 2023 r.,
ogłasza nabór przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych
w art. 3 ust. 3 wspomnianej ustawy,
które prowadzą działalność statutową w dziedzinie udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego
do udziału w pracach komisji konkursowej w celu rozpatrzenia złożonych ofert

  1. Zgodnie z art. 15 ust. 2d ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, w skład komisji konkursowych wchodzą osoby wskazane przez organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3, z wyłączeniem osób wskazanych przez organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3, biorące udział w konkursie.
  2. Zadania Komisji konkursowej:
  3. Ocena formalna i merytoryczna zgłoszonych ofert z uwzględnieniem kryteriów określonych w treści ogłoszenia o konkursie.
  4. Rekomendowanie Zarządowi Powiatu Piaseczyńskiego ofert do powierzenia prowadzenia punktu nieodpłatnej pomocy prawnej.
  5. Udział w pracach Komisji Konkursowej jest nieodpłatny.

Organizacje/podmioty zgłaszają swoje kandydatury na formularzu zgłoszeniowym stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia (dostępny również na stronie BIP).

Zgłoszenia kandydatów na członków Komisji Konkursowej podpisane przez zainteresowaną osobę oraz organizację(-e) zgłaszającą(-ce), należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Kandydaci do Komisji Konkursowej – 2022”, do kancelarii ogólnej Starostwa Powiatowego w Piasecznie, 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14 w terminie:

od dnia 24.11.2022 r. do dnia 5.12.2022 r. do godz. 16.00:

a) osobiście w godzinach: 8.00 – 16.00
b) lub pocztą – liczy się data wpływu formularza do Kancelarii ogólnej Starostwa Powiatowego w Piasecznie, a nie data stempla pocztowego.

Osoby wybrane do Komisji Konkursowej przez Zarząd Powiatu zostaną powiadomione drogą mailową o zakwalifikowaniu ich do prac komisji.

Planowany termin prac komisji konkursowej:6.12.2022 r. -12.12.2022 r.

Szczegóły konkursu

Przeczytaj także