Światowy Dzień Konsumenta

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów z okazji obchodzonego 15 marca Światowego Dnia Konsumenta przygotował kampanię informacyjną „Surfuję, sprawdzam, kupuję. Bezpieczny konsument w sieci”. Akcja ma na celu ostrzeżenie klientów przed zagrożeniami czyhającymi w internecie – oszustwami zakupowymi, piramidami finansowymi oraz subskrypcjami – pułapkami.

UOKiK przygotował
• interaktywne narzędzie edukacyjne: konsument.edu.pl
• codzienny wideoczat z ekspertami na Facebooku
• praktyczne porady na Twitterze
i wiele innych przydatnych treści do wykorzystania.

Materiały będą publikowane przez tydzień, począwszy od 15 marca.

kobieta z telefonem

z okazji Światowego Dnia Konsumenta zapraszamy również na bezpłatną konferencję on-line „Konsument w dobie COVID-19”, która odbędzie się już 15 marca w godz. 10.00-14.00.

Jak pandemia koronawirusa wpłynęła na konsumentów? Gdzie szukać pomocy prawnej i jak „sprawdzać firmy” podczas zakupów on-linie?

ERIF Biuro Informacji Gospodarczej i Stowarzyszenie Aquila zapraszają na konferencję on-line. W jej trakcie, eksperci opowiedzą o tym gdzie szukać darmowej pomocy prawnej i jak wykorzystać działalność Biura Informacji Gospodarczej w zakresie przydatności usługi „sprawdzenia firmy” podczas zakupów online, a także w jaki sposób zweryfikować informacje na swój temat w kontekście ochrony danych osobowych.

Konferencja odbędzie się on-line 15 marca br. w godz. 10.00 – 14.00. Rejestracja odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza rejestracyjnego: https://erif.pl/kampanie/konferencja/

Agenda - kłódka na telefonie

Przeczytaj także