Sportowe pożegnanie wakacji w gminie Prażmów – szukamy realizatora
Opis przedmiotu zamówienia i sposobu wykonania zamówienia i inne informacje mogące mieć wpływ na zamówienie:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania „Sportowe pożegnanie wakacji” w ramach Budżetu Obywatelskiego Powiatu Piaseczyńskiego. Powinno ono zostać zrealizowane na terenie gminy Prażmów.
Impreza sportowo-integracyjna dla mieszkańców całej gminy i nie tylko.
Podczas całodziennego wydarzenia będzie można wziąć udział w wielu aktywnościach sportowych, tj.: mecze piłki nożnej w wielu kategoriach wiekowych, bieg rodzinny, mecze koszykówki, mecz tenisa ziemnego, sołecki turniej przeciągania liny i wielu innych.
Uzasadnienie potrzeby realizacji projektu: Najlepszym rodzajem integracji jest aktywne spędzanie czasu oraz zdrowa rywalizacja. Sport poprawia warunki życia i zdrowie naszych mieszkańców. Zachęcenie do uprawiania sportu, oraz aktywność sportowa całej rodziny jest na pewno walorem promowania zdrowego stylu życia. Ponadto imprezy sportowe organizowane w gminie Prażmów cieszą się dużą frekwencją.
Zadania realizatora to:
- przeprowadzenie imprezy
- zapewnienie niezbędnego sprzętu, medali, pucharów, nagród
- zabezpieczenie medyczne
- obsługa sędziowska
- organizacja poszczególnych turniejów ( zabezpieczenie tras, ogrodzenie, przygotowanie boisk)
- dmuchańce
- promocja imprezy (plakaty, media społecznościowe)
- sprzątanie po imprezie
Warunki realizacji:
– podpisanie umowy,
– doświadczenie w organizacji wydarzeń o podobnym charakterze,
– zapewnienie dostępu (np. obiektów, materiałów informacyjno-promocyjnych) zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2020 poz. 1062) z uwzględnieniem minimalnych wymagań, o których mowa w art. 6 ww. ustawy w zakresie dostępności lokali, obsługi osób ze szczególnymi potrzebami a także informacji i komunikacji z mieszkańcami powiatu piaseczyńskiego i ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych w zakresie zapewnienia dostępności cyfrowej wszelkich materiałów informacyjnych powstałych podczas realizacji umowy (Dz.U. 2019 poz. 848),
– zorganizowanie i przeprowadzenie części składowych zadania.
Termin realizacji zadania:
Do końca sierpnia 2024 r.
Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w kancelarii głównej Starostwa Powiatowego w Piasecznie przy ul. Chyliczkowskiej 14, przesłać pocztą na adres starostwa lub mailem na adres promocja@piaseczno.pl
Termin składania ofert upływa 26 lipca 2024 r. o godz. 16.00.
Wszystkie oferty zgłoszone po w/w terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
Oferta powinna zawierać ceny z podatkiem VAT (brutto), kosztorys, koszt realizacji całości zamówienia brutto, planowany sposób realizacji zadania.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zamówienia.
Termin i tryb rozpatrywania ofert oraz kryteria oceny:
Rozpatrzenie odbędzie się w Biurze Promocji Powiatu Piaseczyńskiego w terminie do 14 dni roboczych od upływu terminu składania ofert.
Ocenie podlegają tylko oferty spełniające wymogi określone w ogłoszeniu.
Ocenie będą podlegały następujące kryteria:
a) doświadczenie w realizacji działań o podobnym charakterze
b) koszt realizacji całości zamówienia brutto
c) zawartość merytoryczna oferty.