Startuje rekrutacja uzupełniająca

Rekrutacja uzupełniająca do szkół ponadpodstawowych rozpoczyna się 1 sierpnia i potrwa do 19 sierpnia.

Kandydaci składają wniosek bezpośrednio w wybranej przez siebie szkole, która dysponuje wolnymi miejscami (informacja o wolnych miejscach kandydat widzi w systemie rekrutacji: warszawa.edu.com.pl). Do wniosku należy dołączyć kopię świadectwa ukończenia szkoły podstawowej oraz kopię zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty. Druki wniosków można znaleźć na stronach internetowych szkół. Kandydaci mogą wybrać dowolną liczbę szkół.

1 – 3 sierpnia do godz. 15.00 kandydaci, którzy chcą przystąpić do rekrutacji uzupełniającej, składają wnioski wraz z kopią świadectwa i kopią zaświadczenia o wynikach egzaminu bezpośrednio w szkołach.

4 – 8 sierpnia kandydaci, którzy złożyli wnioski do oddziałów ze sprawdzianami: językowymi/uzdolnień kierunkowych/próbami sprawności fizycznej, przystępują do tych sprawdzianów. Dokładne terminy należy sprawdzić na stronach szkół.

12 sierpnia komisje rekrutacyjne publikują listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do przyjęcia. Wyniki należy sprawdzić w szkołach.

16 – 19 sierpnia kandydaci potwierdzają wolę przyjęcia poprzez złożenie: oryginałów świadectwa ukończenia szkoły podstawowej i zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty. (Kandydaci do szkół prowadzących kształcenie zawodowe składają także zaświadczenia lekarskie o braku przeciwskazań zdrowotnych do podjęcia praktycznej nauki zawodu)

19 sierpnia do godz. 14.00 komisje rekrutacyjne ogłaszają listy przyjętych i nieprzyjętych. Wyniki należy sprawdzić w szkołach.

Poniżej wykaz wolnych miejsc w szkołach prowadzonych przez Powiat Piaseczyński:

tabelka z liczbą miejsc

Przeczytaj także