Szukamy asystentów dla osób z niepełnosprawnościami

Starostwo Powiatowe w Piasecznie w ramach realizacji projektu ,,Powiatowy Asystent Osobisty” poszukuje kandydatów na stanowisko Asystenta.

Projekt jest realizowany w ramach Moduł IV programu „Pomoc osobom niepełnosprawnym poszkodowanym w wyniku żywiołu lub sytuacji kryzysowych wywołanych chorobami zakaźnymi” zakładającego dodatkowe wsparcie dla osób z niepełnosprawnościami w związku z ogłoszonym na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanem epidemii. Projekt jest finansowany ze środków Państwowego Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Stanowisko: Asystent osoby niepełnosprawnej

Warunki zatrudnienia: umowa zlecenie od października do 31 grudnia 2021r.
Wymagania: Usługi asystenta mogą świadczyć:
• osoby posiadające dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent osoby niepełnosprawnej, opiekuna osoby starszej, opiekuna medycznego
lub/i
• osoby z wykształceniem przynajmniej średnim posiadające co najmniej 6-miesięczne, udokumentowane doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnościami.

Wymagania formalne:
• posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe:
• posiadanie nieposzlakowanej opinii,
• brak przeciwskazań fizycznych i zdrowotnych do wykonywania pracy asystenta,
• empatia, komunikatywność

Usługi Powiatowego Asystenta Osobistego będą polegać na pomocy asystenta w codziennych czynnościach domowych, wspieraniu aktywności fizycznej i poprawie kondycji, organizacji opieki domowej, a także wyjściu i powrocie do lekarza i na rehabilitację, zakupach oraz załatwianiu spraw urzędowych.

Usługi asystenta realizowane będą od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 19:00, nie będą realizowane w soboty i święta określone w przepisach o dniach wolnych od pracy, w uzasadnionych przypadkach godziny wykonywania usług mogą zostać zmienione.

Wykaz dokumentów wymaganych przy składaniu ofert:
• CV – Curriculum Vitae,
• oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych i zapoznaniu z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych (podpisane na załączniku nr 1 do ogłoszenia),
• oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz pełnej zdolności do czynności prawnych,
• oświadczenie kandydata o następującej treści: „Oświadczam, że nie byłam/byłem skazana/y za umyślne przestępstwo, umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,
• kopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie,
• kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
• kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, ukończone kursy, studia podyplomowe, itp.
Oświadczenia składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.
Osoby zainteresowane proszone są o dostarczenie kompletu dokumentów w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Powiatowy Asystent Osobisty” do Kancelarii Starostwa Powiatowego w Piasecznie w godzinach od 8:00 do 16:00, ul. Chyliczkowska 14, 05-500 Piaseczno.

Więcej informacji: Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych Starostwa Powiatowego w Piasecznie 22 756 62 49.

Przeczytaj także