Zajęcia z samoobrony – szukamy realizatora zadania

Zachęcemy do składania ofert na realizację zajęć z samoobrony dla mieszkańców gminy Piaseczno.

I. Opis przedmiotu zamówienia i sposobu wykonania zamówienia i inne informacje mogące mieć wpływ na zamówienie:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania „Zajęcia z samoobrony – dla każdego!” w ramach Budżetu Obywatelskiego Powiatu Piaseczyńskiego.

Opis zadania:
Celem projektu jest zorganizowanie ogólnodostępnych zajęć z samoobrony dla mieszkańców gminy Piaseczno. Treningi zaadresowane są dla osób w różnym wieku oraz o różnej kondycji fizycznej. Będą organizowane w trzech grupach: zajęcia dla kobiet, seniorów oraz grupa ogólna.
Uczestnicy szkolenia będą mogli poznać różne techniki obrony, będą mogli poprawić swoją kondycję fizyczną. Program zajęć będzie odpowiednio przystosowany do każdej grupy tak aby uczestnicy mogli jak zdobyć jak najwięcej umiejętności związanych z samoobroną.
Każda z trzech grup powinna składać się z około 30 osób, czyli łącznie ok. 90 osób będzie mogło wziąć udział w zajęciach.
Zajęcia będą odbywać się w weekendy. Planowane jest zorganizowanie cyklu szkoleń – 20 spotkań dla każdej z grupy. Ilość spotkań może ulec zmianie w zależności od cen rynkowych szkolenia.

Uzasadnienie potrzeby realizacji projektu: Zajęcia z zakresu samoobrony mają na celu podniesienie bezpieczeństwa mieszkańców gminy Piaseczno.

Zadania realizatora to między innymi:

  • zorganizowanie i przeprowadzenie zapisów na zajęcia w poszczególnych grupach
  • przeprowadzenie zajęć (3 grupy, 20 spotkań po min. 45 minut)
  • wynajem sali i niezbędnego sprzętu
  • sprzątanie po zajęciach
  • promocja zajęć (plakaty, media społecznościowe).

II. Warunki realizacji:

  • podpisanie umowy,
  • doświadczenie w organizacji wydarzeń o podobnym charakterze,
  • zapewnienie dostępu (np. obiektów, materiałów informacyjno-promocyjnych) zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2020 poz. 1062) z uwzględnieniem minimalnych wymagań, o których mowa w art. 6 ww. ustawy w zakresie dostępności lokali, obsługi osób ze szczególnymi potrzebami a także informacji i komunikacji z mieszkańcami powiatu piaseczyńskiego i ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych w zakresie zapewnienia dostępności cyfrowej wszelkich materiałów informacyjnych powstałych podczas realizacji umowy (Dz.U. 2019 poz. 848),
  • zorganizowanie i przeprowadzenie części składowych zadania.

III. Termin realizacji zadania:
Od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2023 r. Zajęcia odbywać się powinny w weekendy.

IV. Miejsce realizacji:
Zespół Szkół Nr 1 w Piasecznie (ul. Szpitalna 10).

V. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w kancelarii głównej Starostwa Powiatowego w Piasecznie przy ul. Chyliczkowskiej 14, przesłać pocztą na adres starostwa lub mailem na adres promocja@piaseczno.pl

Termin składania ofert upływa 5 maja 2023 r. (piątek) o godz. 16.00.
Wszystkie oferty zgłoszone po w/w terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
Oferta powinna zawierać ceny z podatkiem VAT (brutto), kosztorys, koszt realizacji całości zamówienia brutto, planowany sposób realizacji zadania.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zamówienia.

VI. Termin i tryb rozpatrywania ofert oraz kryteria oceny
Rozpatrzenie odbędzie się w Biurze Promocji Powiatu Piaseczyńskiego w terminie do 14 dni roboczych od upływu terminu składania ofert.
Ocenie podlegają tylko oferty spełniające wymogi określone w ogłoszeniu.
Ocenie będą podlegały następujące kryteria:
a) doświadczenie w realizacji działań o podobnym charakterze
b) koszt realizacji całości zamówienia brutto
c) zawartość merytoryczna oferty.

VII. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administratorem danych osobowych osób fizycznych będących przedstawicielami oferentów jest Starosta Piaseczyński, adres siedziby: Starostwo Powiatowe w Piasecznie, 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14.
W sprawach dotyczących danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: Starostwo Powiatowe w Piasecznie, 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14; mail: ochronadanych@piaseczno.pl.
Ww. dane osobowe przetwarzane będą przez administratora w celu przeprowadzenia konkursu na wybór realizatora zadania pn. „Koncert lokalnych artystóIX.”, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz w celu zawarcia umowy z podmiotem wybranym na realizatora tego zadania, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO i w związku z tym w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. e RODO.
Informacje o danych osobowych osób fizycznych będących przedstawicielami podmiotu wybranego na realizatora programu w ramach przeprowadzonego konkursu ofert będą przekazywane do obsługującej Administratora kancelarii prawnej. Dane osobowe wskazane w pkt. 1 mogą być przekazywane organom administracji publicznej lub innym podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Ww. dane osobowe nie będą przekazywane przez administratora do państw trzecich ani do organizacji międzynarodowych.
Ww. dane osobowe będą przetwarzane przez administratora do momentu ustania celowości ich przetwarzania, a następnie zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji.
Osoba, której dane osobowe dotyczą posiada wobec Administratora prawo do żądania: dostępu do swoich danych zgodnie z art. 15 RODO, sprostowania swoich danych zgodnie z art. 16 RODO, usunięcia swoich danych zgodnie z art. 17 RODO, ograniczenia przetwarzania swoich danych zgodnie art. 18 RODO, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych zgodnie z art. 21 RODO, chyba, że nie będą na to pozwalały przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
W przypadku uznania, że dane osobowe są przetwarzane przez administratora w sposób niezgodny z przepisami prawa, osoba, której te dane dotyczą ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Podanie ww. danych osobowych jest warunkiem niezbędnym do uczestnictwa w postępowaniu konkursowym i zawarcia umowy, o której mowa w pkt. 3, a ich nie podanie uniemożliwi jej zawarcie.
W odniesieniu do ww. danych osobowych administrator nie podejmuje decyzji w procesie zautomatyzowanym, w tym nie stosuje wobec nich profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.
Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia można uzyskać w Biurze Promocji Powiatu Piaseczyńskiego przy ul. Chyliczkowskiej 14 w Piasecznie oraz pod numerem tel. (22) 756 62 54 wew. 19.

Przeczytaj także