Biuro Rzeczy Znalezionych
Informujemy mieszkańców powiatu piaseczyńskiego, że na podstawie przepisów ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o rzeczach znalezionych (Dz. U. z 2015 r. poz. 397) w Starostwie Powiatowym w Piasecznie funkcjonuje Biuro Rzeczy Znalezionych.
W biurze przez okres dwóch lat od ich znalezienia lub przez rok od wezwania osoby uprawnionej po odbiór przechowywane są rzeczy znalezione na terenie powiatu piaseczyńskiego.
Siedziba biura: Starostwo Powiatowe w Piasecznie ul. Chyliczkowska 14.
Kontakt:
Renata Pyrka
r.pyrka@piaseczno.pl
tel. 22 756 62 54 wew. 203
pn.-pt. 7.00-16.00
Osoby poszukujące swoich rzeczy powinny się również skontaktować z najbliższym komisariatem Policji lub Strażą Miejską, a w przypadku zgubienia przedmiotów w środku transportu publicznego lub pomieszczeniu zamkniętym – z właściwym zarządcą (np. ZTM, zarządcą centrum handlowego, kina, itp.).
Aktualny wykaz rzeczy znalezionych dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej http://bip.piaseczno.pl/public/?id=151836
Regulamin Biura Rzeczy Znalezionych w Starostwie Powiatowym w Piasecznie
Protokół przyjęcia zawiadomienia o znalezieniu rzeczy/znalezieniu i przyjęciu rzeczy do depozytu
Poświadczenie przyjęcia zawiadomienia o znalezieniu rzeczy
Oświadczenie osoby uprawnionej o zgubieniu rzeczy