Powiatowy Rzecznik Konsumentów

Powiatowy Rzecznik Konsumentów – Sylwia Wałachowska

ul. Chyliczkowska 14, pok. nr 8,
05-500 Piaseczno,

tel. 22 756 62 54 wew. 155
rzecznik.konsumenta@piaseczno.pl

Jak uzyskać poradę:

  • telefonicznie, zadzwoń pod numer telefonu 22 756 62 54 wew. 155,
  • osobiście
    umów wizytę pod numerem telefonu 22 756 62 54 wew. 155 lub wysyłając e-mail na adres: rzecznik.konsumenta@piaseczno.pl
  • mailowo, wysyłając e-mail na adres: rzecznik.konsumenta@piaseczno.pl
  • poprzez ePuap, kierując pismo do Starostwa Powiatowego w Piasecznie,
  • pisemnie, wysyłając pismo na adres:
    Starostwo Powiatowe w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14, 05-500 Piaseczno
    składając pismo w Kancelarii na Sali Obsługi Mieszkańców w Starostwie Powiatowym w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14

Jak złożyć wniosek o udzielenie pomocy konsumentowi:

  1. pobierz wniosek o udzielenie pomocy konsumentowi lub skorzystaj z druku znajdującego się na Sali Obsługi Mieszkańców w Starostwie Powiatowym w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14
  2. wypełnij czytelnie wniosek, podpisz go i załącz niezbędne dokumenty
  3. złóż wniosek
  • mailowo wysyłając mail na adres: rzecznik.konsumenta@piaseczno.pl
  • poprzez ePuap kierując pismo do Starostwa Powiatowego w Piasecznie
  • pisemnie wysyłając pismo na adres: Starostwo Powiatowe w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14, 05-500 Piaseczno
  • w Kancelarii na Sali Obsługi Mieszkańców w Starostwie Powiatowym w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14

Poradnik interesanta – jak załatwić sprawę >>>

Portal o edukacji konsumenckiej dla nauczycieli
Materiały edukacyjne, scenariusze lekcji, forum dyskusyjne oraz międzyszkolne projekty z zakresu edukacji konsumenckiej – wszystko dostępne na stronach portalu www.consumerclassroom.eu Powiatowy Rzecznik Konsumentów wykonuje zadania samorządu powiatowego w zakresie ochrony praw konsumentów, a w szczególności: 1) zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów, 2) składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów, 3) występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów, 4) współdziałanie z właściwymi miejscowo delegaturami Starostwa, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi, 5) wykonywanie innych zadań określonych w ustawie lub w przepisach odrębnych.

KORONAWIRUS A PRAWA KONSUMENTA
Zobacz odpowiedzi na często zadawane pytania:
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Stowarzyszenie „Aquila”

Konkurs na konsumencki absurd miesiąca

Przeczytaj także