Powiatowy Rzecznik Konsumentów
Powiatowy Rzecznik Konsumentów – Sylwia Wałachowska
ul. Chyliczkowska 14, pok. nr 8,
05-500 Piaseczno,
tel. 22 756 62 54 wew. 155
rzecznik.konsumenta@piaseczno.pl
Jak uzyskać poradę:
- telefonicznie, zadzwoń pod numer telefonu 22 756 62 54 wew. 155,
- osobiście
umów wizytę pod numerem telefonu 22 756 62 54 wew. 155 lub wysyłając e-mail na adres: rzecznik.konsumenta@piaseczno.pl - mailowo, wysyłając e-mail na adres: rzecznik.konsumenta@piaseczno.pl
- poprzez ePuap, kierując pismo do Starostwa Powiatowego w Piasecznie,
- pisemnie, wysyłając pismo na adres:
Starostwo Powiatowe w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14, 05-500 Piaseczno
składając pismo w Kancelarii na Sali Obsługi Mieszkańców w Starostwie Powiatowym w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14
Jak złożyć wniosek o udzielenie pomocy konsumentowi:
- pobierz wniosek o udzielenie pomocy konsumentowi lub skorzystaj z druku znajdującego się na Sali Obsługi Mieszkańców w Starostwie Powiatowym w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14
- wypełnij czytelnie wniosek, podpisz go i załącz niezbędne dokumenty
- złóż wniosek
- mailowo wysyłając mail na adres: rzecznik.konsumenta@piaseczno.pl
- poprzez ePuap kierując pismo do Starostwa Powiatowego w Piasecznie
- pisemnie wysyłając pismo na adres: Starostwo Powiatowe w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14, 05-500 Piaseczno
- w Kancelarii na Sali Obsługi Mieszkańców w Starostwie Powiatowym w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14
Poradnik interesanta – jak załatwić sprawę >>>
Portal o edukacji konsumenckiej dla nauczycieli
Materiały edukacyjne, scenariusze lekcji, forum dyskusyjne oraz międzyszkolne projekty z zakresu edukacji konsumenckiej – wszystko dostępne na stronach portalu www.consumerclassroom.eu Powiatowy Rzecznik Konsumentów wykonuje zadania samorządu powiatowego w zakresie ochrony praw konsumentów, a w szczególności: 1) zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów, 2) składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów, 3) występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów, 4) współdziałanie z właściwymi miejscowo delegaturami Starostwa, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi, 5) wykonywanie innych zadań określonych w ustawie lub w przepisach odrębnych.
KORONAWIRUS A PRAWA KONSUMENTA
Zobacz odpowiedzi na często zadawane pytania:
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Stowarzyszenie „Aquila”