E-usługi zamiast wizyty w urzędzie skarbowym

Urząd Skarbowy w Piasecznie wstrzymuje bezpośrednią obsługę podatników w dniach 17 – 26 marca 2021 r.

PODATKI MOŻESZ ROZLICZYĆ NA 2 SPOSOBY:
• Online poprzez Twój e-PIT, e-Deklaracje.
• W urzędzie – poprzez wrzucenie deklaracji, pism, innych dokumentów do wystawionych urn. W tym przypadku bez potwierdzenia wpływu do urzędu.

Skontaktuj się z Urzędem Skarbowym poprzez e-PUAP oraz telefonicznie:

Udzielanie informacji w sprawie podatków:

  • PIT – nr telefonu 603 096 714, 22 726 68 40;
  • VAT – nr telefonu 22 726 68 76, 22 726 68 38, 22 726 68 87, 22 726 68 34;
  • CIT – nr telefonu 22 726 68 13;
  • sprawy karne skarbowe – nr telefonu 22 726 69 06;
  • spadki/darowizny – nr telefonu 22 726 69 14;
  • rejestracja podatników – nr telefonu 22 726 67 10, 22 726 67 11, 22 726 67 12;
  • egzekucja administracyjna – nr telefonu 22 726 67 18, 22 726 67 17, 22 726 67 16, 22 726 67 21, 22 726 67 25;
  • rachunkowość podatkowa – nr telefonu 22 726 68 24, 22 726 68 28, 22 726 68 27;
  • kontrola podatkowa – nr telefonu 603 096 741, 22 726 68 18;
  • komórka wierzycielska – nr telefonu 22 726 69 11, 22 726 69 31, 22 726 69 13;
  • sprzedaż nieruchomości: 22 726- 69-21;
  • sprzedaż nieruchomości, karta podatkowa, działy specjalne produkcji rolnej, wnioski split payment: 22 726-69-20;
  • postępowania podatkowe, osoby duchowne, split payment: 22 726-69-24;
  • postępowanie podatkowe VAT: 22 726 69 24, 22 726 69 19;
  • postępowanie podatkowe podatek dochodowy: 22 726 69 23.

Adres e-mail urzędu skarbowego: us.piaseczno@mf.gov.pl
Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT znajdziesz na www.podatki.gov.pl

Przeczytaj także