E-usługi zamiast wizyty w urzędzie skarbowym
Urząd Skarbowy w Piasecznie wstrzymuje bezpośrednią obsługę podatników w dniach 17 – 26 marca 2021 r.
PODATKI MOŻESZ ROZLICZYĆ NA 2 SPOSOBY:
• Online poprzez Twój e-PIT, e-Deklaracje.
• W urzędzie – poprzez wrzucenie deklaracji, pism, innych dokumentów do wystawionych urn. W tym przypadku bez potwierdzenia wpływu do urzędu.
Skontaktuj się z Urzędem Skarbowym poprzez e-PUAP oraz telefonicznie:
Udzielanie informacji w sprawie podatków:
- PIT – nr telefonu 603 096 714, 22 726 68 40;
- VAT – nr telefonu 22 726 68 76, 22 726 68 38, 22 726 68 87, 22 726 68 34;
- CIT – nr telefonu 22 726 68 13;
- sprawy karne skarbowe – nr telefonu 22 726 69 06;
- spadki/darowizny – nr telefonu 22 726 69 14;
- rejestracja podatników – nr telefonu 22 726 67 10, 22 726 67 11, 22 726 67 12;
- egzekucja administracyjna – nr telefonu 22 726 67 18, 22 726 67 17, 22 726 67 16, 22 726 67 21, 22 726 67 25;
- rachunkowość podatkowa – nr telefonu 22 726 68 24, 22 726 68 28, 22 726 68 27;
- kontrola podatkowa – nr telefonu 603 096 741, 22 726 68 18;
- komórka wierzycielska – nr telefonu 22 726 69 11, 22 726 69 31, 22 726 69 13;
- sprzedaż nieruchomości: 22 726- 69-21;
- sprzedaż nieruchomości, karta podatkowa, działy specjalne produkcji rolnej, wnioski split payment: 22 726-69-20;
- postępowania podatkowe, osoby duchowne, split payment: 22 726-69-24;
- postępowanie podatkowe VAT: 22 726 69 24, 22 726 69 19;
- postępowanie podatkowe podatek dochodowy: 22 726 69 23.
Adres e-mail urzędu skarbowego: us.piaseczno@mf.gov.pl
Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT znajdziesz na www.podatki.gov.pl